IUM og team vandt KomPrisen 2014

2014-11-20

Kampagnen ”Tænk dig om før du IKKE stemmer”, har vundet Kommunikationsforeningens pris, KomPris’14. Bag kampagnen står IUM, McCann Danmark, PrimeTime Kommunikation og MediaPrint.

Formanden for dommerkomiteen, Lars Thøger Christensen, CBS, sagde bl.a.:
”Kampagnen er uhyre omfattende. Der blev brugt traditionel kampagne som outdoor, print og events samt sociale medier, men også tiltag som stemmebokse på uddannelsessteder og udvalgte McDonalds’er. Alt i alt var projektet medvirkende til, at stemmeprocenten på landsplan steg ved med 6,1 % point i forhold til 2009. Der er altså tale om et projekt, der har betydning for samfundet, demokratiet og de kommende generationer.”

Det er Kommunernes Landsforening, Danske Regioner og Økonomi- og Indenrigsministeriet, der står bag projektet ”Tænk dig om før du IKKE stemmer”
Share:
Facebook LinkedIn Twitter Blogger @