@Retail Buying Study

Klar til at høre mere?

Kender du vores

Retail Buying Study?

IUM’s eget Retail Buying Study tilbyder unik indsigt i de markante forandringer, der udfordrer detailhandlen, og et særlig indblik i, hvordan Amazon påvirker markedet.

IUM’s danskudviklede ”Retail Buying Study” er tilgængelig i 11 europæiske markeder, herunder England, Frankrig, Italien, Spanien og Tyskland – det er vigtige lande, ikke mindst fordi e-commerce-giganten Amazon er etableret i de markeder.

IUM ligger således inde med unik viden om den markedspåvirkning, som Amazon fører med sig. Vi har data fra over 50.000 forbrugere på tværs af Europa. Den kombination af viden om digitale retailvaner, koblet med Amazons tilstedeværelse i de samme lande, er guld for alle retailers og mange andre annoncører.

Så hvordan påvirker Amazon et marked?

handler online i England

Handler online i Danmark

Starter deres produktsøgning online i England

Starter deres produktsøgning online i Danmark

Mere info

Digitalisering ændrer alle spilleregler

IUM så frem i tiden, da vi grundlagde Retail Buying Study i 2011. Vi erkendte at, at dramatiske forandringer lurede i horisonten. Det var endda før, at Smartphones for alvor satte sine spor.

Detailhandlen er nu påvirket af digital teknologi fra to fronter:  Vi har en gennemgribende digitalisering af medier og samhandel, samtidig med at kundernes magt er helt forandret. Forbrugerne taler nu konstant indbyrdes om deres indkøb via sociale medier, fotograferer dem og anbefaler.

Hent en smagsprøve på Retail Buying Study

Kontakt

Vil du vide mere?

Vi opdaterer løbende vores Retail Buying Study. Efter hver udgivelse bliver analysen større, bredere og dybere, hvilket alle brands kan tage brug af. Lige nu planlægger vi 2019-udgaven.

Hvis du vil være sikker på at være med i den nye udgave, så kontakt strategisk direktør Jan Sørensen herunder.