google-site-verification: google94279bccb38b09dd.html

Er du savy i digital marketing? Tror du på de digitale kanalers sammenhængskraft og synergier? Og har du potentialet til at være kundernes vigtigste sparringspartner inden for digital marketing?

Så er jobbet som Digital Media Strategist lige noget for dig.

Arbejdsopgaver

Som Digital Media Strategist vil du have ansvaret for din egen kundeporteføljes digitale marketing aktiviteter. Du bliver en nøgleperson og kundens mand i vores digitale operation i Cadreon og Reprise, der varetager alle digitale kanaler. Dine opgaver vil være følgende:

* Fastsættelse af digitalt KPI framework
* Budgetoptimering på tværs af digitale kanaler
* Digital rådgivning af nøglekunder og sparringspartner interne kundeansvarlige
* Tilgang til data berigelse af digitale indkøb og data flow mellem kanaler
* Facilitering heraf med udgangspunkt i teknologi

Dine vigtigste interne stakeholders er bureauets kundeansvarlige og de kanalspecifikke specialister. Således skal du kunne tale i øjenhøjde med generalister og kunderne, men også sparre med specialisterne på et detaljeret niveau.

Det tilbyder vi

For den rette kandidat vil der være rige muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi lægger en udviklingsplan for de næste 3 år, så vi konstant har fokus på at udvikle dig, så du kan udvikle vores produkter og vores kunder.

Vi er et hus med højt til loftet og et stærkt socialt sammenhold på tværs af enheder, og du vil i dagligdagen indgå i vores digitale specialist afdelinger, Cadreon og Reprise, hvor miljøet er ungt, uformelt og dynamisk. Vi tilbyder en konkurrencedygtig individuelt forhandlet løn og lægger meget vægt på fleksibilitet fra såvel arbejdstager som arbejdsgiver. Stillingen er fuldtid.

Vores krav og forventninger

Vi forestiller os at du sidder i en lignende stilling, eller at du sidder i et eksekverende job og føler dig som en stærk specialist, der har mod på at prøve kræfter med et mere rådgivende/strategisk end eksekverende job. Vi forventer at du:

* Har hands on erfaring med enten paid social, search eller programmatic
* Har haft berøring med Tag Management og Google Marketing Platform eller Adform
* Har stor erfaring med kundekontakt og rådgivning
* Har holdninger til best practice inden for digital marketing
* Kan underholde om digitale dataflows og teknologiernes facilitering heraf
* Kan rådgive KPI framework og attributionsmodeller
* Har erfaring med data management
* Vil bidrage til fremdrift for kundernes digitale setup og performance

Hvem er vi?

Cadreon er en digital enhed under IPG Mediabrands, et globalt holdingselskab for en kæde af media- og marketingbureauer under Interpublic Group. Vi er et full-service bureaunetværk, der arbejder med en lang række store danske og internationale virksomheder.

Du vil få din daglige gang på tværs af vores digitale afdelinger Cadreon og Reprise. Samlet er vi 120 i Danmark og godt 350 i Norden. Vi er lokaliseret på Skt. Petri Passage 5, 2.sal, 1165 København K.

Læs mere om vores spændende verden her.

Sådan søger du stillingen

Føler du, at du matcher ovenstående, og har lyst til at blive en del af vores team, så send ansøgning + CV til L&D Manager careerdk@mbww.com med teksten Digital Media Strategist i emnefeltet. Hvis du har spørgsmål til stillingen kan Christian Evendorff, Head of Cadreon kontaktes på tlf. 60434061. ansøgningsfrist er 31. marts 2019.

Vi holder samtaler løbende og glæder os til at høre fra dig!