Er du teknisk mindet, struktureret og kan du styre mange processer på én gang? Har du samtidig lyst til at arbejde på et mediebureau i rivende udvikling, hvor du vil få stor indflydelse på at sætte standarden indenfor dit område? Så har vi jobbet til dig!

Arbejdsopgaver
Som Ad Ops Manager får du det faglige ansvar for Ad Operation. Du bliver en nøglespiller i at definere vores kunders tech stacks og opsætningen heraf, således strategien for den enkelte kunde kan eksekveres på optimal vis. Herefter er det dit ansvar at sikre en tracking og kampagneopsætning, der giver vores specialistafdelinger de bedst mulige betingelser for at levere unikke kampagner.

Vores nye Ad Ops Manager får en central rolle i huset og vil være et naturligt fyrtårn i forhold til rådgivning inden for ad tech og de mange muligheder den kostante udvikling giver os og vores kunder.

Du vil få ansvaret for kampagneeksekveringen og have en bred dialog med mange interne såvel som eksterne. Du vil således varetage dialogen med kunder og de kreative bureauer omkring levering af materiale og optimering af tracking opsætning, og du vil have kontakt til medier i forhold til implementering af kampagner. Dit tekniske værktøj vil først og fremmest være adservere som Adform og DCM, og det er dit ansvar at kampagnerne heri kører som aftalt internt og med kunden.

Det tilbyder vi
For den rette kandidat vil der være rige muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi lægger en udviklingsplan for dig til de næste 3 år. Hvad den skal fokusere på, finder vi ud af sammen med dig; der vil eksempelvis være mulighed for ledelsesansvar. Vi er et hus med højt til loftet og et stærkt socialt sammenhold på tværs af enheder, og du vil i dagligdagen indgå i vores programamtic specialist afdeling, Cadreon, hvor miljøet er ungt, uformelt og dynamisk. Vi tilbyder en konkurrencedygtig individuelt forhandlet løn og lægger vægt på frihed under ansvar. Stillingen er fuldtid.

Vores krav og forventninger
Vi forestiller os at du sidder i en lignende stilling eller i det mindste har haft stor berøring med adserving. 3 års erfaring er ønskværdigt, men hvis du har den rette profil, kan mindre gøre det. Det vigtigste er, at du har drive og kendskab til følgende systemer:

– Adform (adserving og site tracking – gerne DCO erfaring)
– DCM (adserving og site tracking – gerne DCO erfaring)
– Google Tag Manager
– Habil bruger af Excel

Porteføljen af igangværende kampagner er stor, så det er essentielt, at du er i stand til at styre mange arbejdsprocesser på én gang og kan give klar besked internt og eksternt. Du har teknisk interesse og forståelse, er detaljebevist og holder fokus på kvalitet. Det er et krav, at du har let til grin, er åben og sætter pris på en uformel omgangstone og virksomhedskultur.

Om IUM
IUM blev stiftet i 1992 og er Danmarks 4. største mediebureau. Vi rådgiver og servicerer en række af verdens førerende detail- og produktbrands via vores internationale netværk, IPG Mediabrands. Vores kunder tæller bl.a. Carlsberg, LEGO, Amazon, Tulip og Dansk Supermarked.

Du vil få din daglige gang på tværs af vores digitale afdelinger, men vil tilhøre Cadreon, vores programmatic specialist afdeling. Samlet er vi 120 i Danmark og godt 350 i Norden. Vi er lokaliseret på Skt. Petri Passage 5, 2.sal, 1165 København K. Læs mere om vores spændende verden her.

Sådan søger du stillingen
Føler du, at du matcher ovenstående, og har lyst til at blive en del af vores team, så send ansøgning + CV til L&D Manager johann.busch@ium.dk med teksten Ad Ops Manager i emnefeltet. Hvis du har spørgsmål til stillingen kan Christian Evendorff, Head of Cadreon kontaktes på tlf. 60434061.

Vi skal have din ansøgning senest den 22 april 2018. Vi holder samtaler løbende og glæder os til at høre fra dig!

All rights reserved IUM A/S