google-site-verification: google94279bccb38b09dd.html

Carlsberg og IUM var de helt store vindere, da Dansk Markedsførings Rambuk Award 2019 blev uddelt i uge 40, 2019.

Den 15. udgave af Rambukken blev i år afviklet i Aller-domicilet i København.

IUM snuppede hele tre priser for arbejdet på Carlsbergs ”Ny Dawn” kampagne.

IUM og Carlsberg vandt både Effektprisen, Branded Content prisen og Grand Prix prisen.

Rambuk juryformanden, Thomas Wahl, fremhævede, at kampagnen var med til at øge salget af dåseøl med tocifrede rater. Der var tale om en ren magtdemonstration i eksekvering og kampagneorkestrering af PR, TV, biograf, OOF, digitalt, events og instore aktivering, lød det.

IUM havde et fremragende samarbejde med kunden og de andre bureauer på kampagnen: Marvelous, CommunityContent, Thinkhouse og staerbo.communication.

Der var i alt 35 bureauer af alle slags med Rambuk opløbet, hvor de kæmpede priserne på vegne af 41 annoncører. 2019 priserne endte med at blive jævnt fordelt blandt otte annoncører og 17 bureauer.

Læs mere her.