Er du fascineret af digital marketing? Så har du her chancen for at komme helt ind i det digitale maskinrum i et af Danmarks største mediebureauer.

Vores specialenhed, Cadreon, der er søsterbureau til IUM, søger to studenterhjælpere til kontoret i København med tiltrædelse snarest muligt.

Det tilbyder vi
Vi søger to ”Ad Ops” Trainees. De får rig lejlighed til at suge viden til sig i en spændende og lærerig afdeling, hvor de regelmæssigt sparrer med erfarne og engagerede kolleger med speciale inden for digital annonceringsteknologi, og hvor du får det ansvar, du kan og vil bære.

Vi er i konstant kontakt med alle digitale interessenter på kampagnerne – fra reklamebureau over digitale kolleger til kunden, og du opbygger således hurtigt et stort netværk.

Vores forhåbning er, at både du og vi ser videre perspektiver i samarbejdet, når din uddannelse er færdiggjort. Stillingen er på 20 timer ugentligt og honoreres med en fast månedlig aflønning.

Stillingens indhold
Som Ad Ops Trainee får du både et helt klart defineret ansvarsområde samt muligheden for at stifte bekendtskab med mangeartet ad hoc-arbejde på bureauet. Din primære opgave bliver at sikre planmæssig opstart af kampagner og evaluere deres effekt, når de er afsluttet. Dertil vil du assistere dine specialistkolleger med mindre opgaver inden for kampagneopsætning, tracking af kundernes hjemmesider og meget andet inden for annonceteknologi.

Vi sørger selvfølgelig for behørig oplæring i vores systemer og processer, så du har et godt grundlag at arbejde og lære mere fra.

Vores krav og forventninger
Du behøver hverken kunne kode eller løse andengradsligninger i hånden, men det er uhyre vigtigt, at du kan se dig selv, trives og udvikle dig i spændfeltet mellem markedsføringsteori, digital teknologi og data. Derfor er det en klar fordel, hvis du er teknisk lærenem og holder af at fordybe dig i systemer og tal. Dit arbejde vil både sikre tryghed hos kunderne om deres igangværende kampagner og danne grundlaget for de evalueringssnakke, dine kolleger kommer til at have med kunderne.

Det er derfor afgørende, at du er grundig og ærekær omkring din indsats. Som person føler du dig hjemme i et uformelt, men professionelt miljø. Du er imødekommende, hjælpsom og har let til latter. Praktisk erfaring fra et lignende miljø er naturligvis en fordel, men ingenlunde et krav. Slutteligt forestiller vi os, at du er i de sidste to eller tre år af din uddannelse.

Kort om Cadreon
Cadreon er en digital specialistenhed med fokus på programmatic medieindkøb og Ad Operations. I en større sammenhæng er vi del af det verdensomspændende medienetværk, IPG Mediabrands, der i Danmark tæller både mediebureauet, IUM, reklamebureauet, Marvelous, og mange andre dygtige kolleger blandt de i alt 120 ansatte i Danmark og godt 250 i norden. Læs mere om familien her.

Sådan søger du stillingen
Føler du, at dine ambitioner og evner svarer til vores behov, og har du lyst til at blive en del af vores team? Så send din ansøgning og CV til Ad Ops Team Lead, Rasmus Holmen, på rasmus.holmen@cadreon.com. Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du også ringe til Rasmus på 27 22 49 89. Samtaler afholdes løbende, så kontakt os endelig hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig!

All rights reserved IUM A/S