Sådan tredoblede Eurosport sine konverteringer

Reprise Digital indbyder det danske annoncemarked til morgenseminar om Intelligent Feed automatisering.

Morgenmødet er gratis og særligt henvendt til dem, der arbejder i krydsfeltet mellem mange produkter, e-commerce, retail, feeds og automation.

Vi byder på en god kop kaffe, mens vi ser nærmere på, hvorfor Eurosport besluttede at styrke introduktionen af streamingtjenesten Eurosport Player ved at tilføre sit search-marketing program et automation set-up,

Eurosport placerede opgaven hos bGenius og Reprise Digital, og resultatet var en tredobling af konverteringer.

Unik Eurosport case gennemgås

Morgenmødet indledes med, at Reprises internationale kollegaer går på scenen og introducerer bGenius’ mange anvendelsesmuligheder, inklusive en gennemgang af de største internationale kunders tilgang til produktsøgninger.

Dernæst fortæller vi mere konkret om, hvorledes Eurosport Player fik solide gevinster ved at aktivere hele produktdatabasen – i dette tilfælde fodboldkampe – via bGenius’ dynamiske feed software.

Mødet er torsdag den 30. august fra kl. 8.45; hos Mediabrands, Skt. Petri Passage 5, København K.

Tilmeld dig her

Program

08:45-09:00  Croissanter & kaffe
09:00-09:10  Velkomst af Lasse Clarke Storgaard, Nordic MD Reprise Digital
09:10-09:50  Hvorfor arbejde med produkt feeds v/Sander Koning, Managing Director bGenius
9:50-10:20    Eurosport case. Christian Noer, Commercial Manager, Eurosport og Christian Knudsen, Nordic Business Development, Reprise
10:20-10:30   Spørgsmål & afslut

Morgenmødet er arrangeret af Reprise Digital, management og analyseværktøjet bGenius og Eurosport.