Mediebureauet IUM søger talentfuld studentermedhjælper med passion for data og markedsanalyser

Trives du i et fagligt miljø, hvor du bliver udfordret? Så vælg at kickstarte din karriere i IUM Insight og Datalab i København.

Det tilbyder vi
I stillingen får du berøring med nogle af de største internationale og danske brands. Vi rådgiver en lang række stærke brands såsom LEGO, Dansk Supermarked og Carlsberg på baggrund af kvantitative og kvalitative analyser. Samtidig kommer der flere og flere adfærdsdata og det forbliver væsentligt at forstå, hvorfor forbrugeren gør som den gør.

Vi tilbyder dig et introduktionsforløb, hvor du vil blive oplært i de værktøjer vi arbejder med, og du vil tilegne dig generel viden om mediemarkedet fra nogle af de dygtigste folk inden for branchen. Vi har et godt socialt og ungt miljø med fester, fredagsbarer og forskellige sociale arrangementer på tværs af husets afdelinger. Omgangstonen er uhøjtidelig og vi kommunikerer ligefremt og åbent. Som studentermedhjælper vil du også indgå i trainee-programmet Young Guns, hvor du ca. en gang om måneden mødes med alle husets øvrige studentermedhjælpere.

Vores studentermedhjælpere har mange forskellige opgaver, blandt andet:
• Bidrage til udvikling af undersøgelsesdesign, herunder finde ud af hvilken metode, der bedst kan afdække området
• Deltage i arbejdet med at udarbejde og programmere spørgeskemaer til brug for analyser og markedsundersøgelser
• Databehandle til tider meget store datasæt i Excel og SPSS
• Udarbejdelse af rapporter med konklusioner og anbefalinger
• Markedsindsigter og målgruppeprofiler via Gallup Indeks dk og Gallup Adfact
• Konkurrentovervågning
• Researche og fremdrage relevant viden om markeder mm

Det leder vi efter
Du er effektiv og kan lide at have mange bolde i luften. Du er struktureret, tager initiativ og arbejder selvstændigt, men elsker også at være en del af et velfungerende team. Derudover lægger vi især vægt på at du:
• er i gang med en bachelor- eller kandidatuddannelse inden for markedsføring, medier, matematik, teknologi eller kommunikation.
• er analytisk stærk
• har interesse og talent for databehandling af til tider meget store datasæt
• har et godt kendskab til Excel og SPSS
• har interesse for eller kendskab til programmering
• forstår vigtigheden af rettidig omhu samt sætter en ære i at levere den højeste kvalitet og service

Arbejdstid
Arbejdstiden er 20 timer om ugen, men vi er fleksible, og du vil få indflydelse på, hvordan din uge kommer til at se ud, så det passer med dit studie. Stilling er lønnet.

Sådan søger du stillingen
Matcher du ovenstående og har du lyst til at blive en del af vores team, så send en motiveret ansøgning, CV og relevante eksamenspapirer til julie.jurgensen@mbww.com med teksten ”Studentermedhjælper Insight” i emnefeltet. Vi skal have din ansøgning senest d. 25/6-2018. Har du spørgsmål til stillingen, så ring til Insight Director, Julie Jürgensen på telefon 41 74 32 72. Vi glæder os til at høre fra dig!

Om IUM
IUM blev stiftet i 1992 og er Danmarks 4. største mediebureau. Vi rådgiver og servicerer en række af verdens førerende detail- og produktbrands via vores internationale netværk, IPG. Samlet er vi 120 i Danmark og godt 350 i Norden. Vi er lokaliseret på Skt. Petri Passage 5, 2.sal, 1165 København K. Læs mere om vores spændende verden her.

All rights reserved IUM A/S